西玙Simon

只光片影,有味清欢。

微信: 287163402

微博:@西玙Simon

© 西玙Simon
Powered by LOFTER

Wake Me Up (Glee Cast Version) - Lea Michele

Ken be here:

《Wake Me Up》——Lea Michele

Feeling my way through the darkness
感觉我的未来 被黑暗深渊吞食
Guided by a beating heart
被震动的心跳声 指引了出来
I can't tell where the journey will end
我不敢说 这旅程会在何处停止
But I know where to start
但我知道 该从哪儿起身
They tell me I'm too young to understand
他们说着 我太年轻 还无法领悟
They say I'm caught up in a dream
说什么 我还困在自己的迷幻世界

Well life will pass me by
人生会与我擦肩而过
If I don't open up my eyes
如果我再不开开眼视
Well that's fine by me
好吧 其实那对我也无妨
So wake me up when it's all over
所以 等这一切都结束时 再叫醒我吧
When I'm wiser and I'm older
当我更睿智 与老成时
All this time I was finding myself
很多时候 我常在找寻自我
And I, I didn't know I was lost
而我不知道我那时 早已迷失
So wake me up when it's all over
所以 等这一切都结束时 再叫醒我吧
When I'm wiser and I'm older
当我更睿智 与老成时
All this time I was finding myself
很多时候 我常在找寻自我
And I didn't know I was lost
而我不知道我那时 早已迷失
I tried carrying the weight of the world
我常试着 跟上这个世界
But I only have two hands
但只有两只手 不堪我用
Hope I get the chance to travel the world
我期望着有个机会 让我畅游这世界
But I don't have any plans
但我一点儿 的计划都没有
Wish that I could stay forever this young
真希望我可以永远的 那么年轻
Not afraid to close my eyes
不会畏惧 去阖上双眼
Life's a game made for everyone
生活是场 大家的游戏
And love is a prize
而爱情 就是奖品
So wake me up when it's all over
所以 等这一切都结束时 再叫醒我吧
When I'm wiser and I'm older
当我更睿智 与老成时
All this time I was finding myself
很多时候 我常在找寻自我
And I didn't know I was lost
而我不知道我那时 早已迷失
So wake me up when it's all over
所以 等这一切都结束时 再叫醒我吧
When I'm wiser and I'm older
当我更睿智 与老成时
All this time I was finding myself
很多时候 我常在找寻自我
And I, I didn't know I was lost
而我不知道我那时 早已迷失
I didn't know I was lost
而我不知道我那时 早已迷失
So wake me up
叫醒我吧


评论
热度 ( 17 )
TOP